Novosan referenssi Särkänniemen huvipuisto.

Entistä viihtyisämmät ja vihreämmät WC-tilat

Pisuaarit ja järkevät vessaratkaisut Tampereen Särkänniemeen

Suuria kävijämääriä houkuttelevat kohteet ovat yleisten vessojen kannalta haasteellisia. Me asiantuntijoina pystymme tarjoamaan parhaat vessaratkaisut, kuten teimme Särkänniemen huvipuistolle Tampereella.

Miten hallita suuret kävijämäärät vessoissa?

Tampereella sijaitseva Särkänniemi Näsinneuloineen ja muine mielenkiintoisine kohteineen on yksi Suomen suurimmista ja suosituimmista elämyspuistoista – vuosittaisia kävijöitä on keskimäärin jopa 700 000. Särkänniemen suosio on tuonut mukanaan myös ikäviä saniteettitiloihin liittyviä lieveilmiöitä. Samalla kun lämmin auringonpaiste hellii vierailijoita, nousee esiin perinteisiin vesivessoihin liittyviä ongelmia – hajuhaittoja, lisääntynyttä vedenkulutusta ja yleistä WC-tilojen epäsiisteyttä. Tähän Särkänniemen kiinteistöpäällikkö Risto Rinne lähti hakemaan muutosta Novosanin asiantuntijoiden ja laadukkaiden tuotteiden avulla.

Pelkkää positiivista palautetta

Yhteistyö Novosanin kanssa aloitettiin asentamalla kokeilumielessä Särkänniemen akvaarion aulan ja huvipuiston miesten vessoihin vedettömät Urimat -pisuaarit. Kokeilu osoittautui lopulta niin positiiviseksi, että pian kaikkiin Särkänniemen vessoihin vaihdettiin vedettömät pisuaarit. Viihtyvyys parani huomattavasti ja vessojen ekologisuuskin koheni kertaheitolla. Kiinteistöpäällikkö on ratkaisuun hyvin tyytyväinen. ”Hajuhaitat poistuivat kokonaan, siivous helpottui ja hygieniataso muuttui paremmaksi. Myös asiakkaat ovat havainneet muutoksen, sillä heiltä saatu palaute on ollut pelkästään positiivista”, Rinne kertoo. Hän itse arvostaa myös vedettömien vessojen tuomaa ympäristön ja veden säästöä.

Entistä viihtyisämpi ja vihreämpi

Rinteen mielestä Särkänniemessä tehty vessauudistus oli hyvä ja tärkeä. Samalla hän suosittelee Novosania ja yrityksen tuotteita myös muille. ”Yhteistyö sujui sovitusti aikataulun mukaan ilman ongelmia. Voin suositella”, Rinne kehuu. Entä miten kävi suurten kävijämäärien aiheuttamien ongelmien? Vessojen ympärillä leijailevat ikävät hajut sekä tilojen epäsiisteys ovat mennyttä aikaa. Turha vedenkulutus on myös jäänyt historiaan. Koko elämyspuisto on myös ottanut aimo harppauksen kohti vihreämpää huomista.

Jos kaipaat apua suurten kävijämäärien aiheuttamien ongelmien taltuttamiseen, kysy järkevät ja ennen kaikkea yrityksellesi räätälöidyt vessaratkaisut meiltä. Ota yhteyttä vaikka heti.

Tutustu myös Novosan huolenpitosopimukseen ja huoltopalveluihin.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tuotteista ja toimituksesta saat asiakaspalvelustamme:

puh. 09 478 922 31
ma–pe 9–17